Nasıl Web Tasarımcı Olunur ?

Nasıl Web Tasarımcısı Olunur ? 

Web tasarımcısı olmak için bir tek belirli bir okul okumanız veya kursa gitmeniz gerekmez. Eğer  iyi bir Web Master olmak istiyorsanız bu işin ilmini almış ve bilgili kişilerin yanında bulunmanız ve takıldığınız yerde sormanız tecrübelerine danışmanız gerekebilir. 

Web Programcılığı yada Bilgisayar programcılığı bulunan okullarda bu eğitimi alıp kendinizi devamlı olarak araştırma yapıp geliştirdiğiniz noktada mutlak surette bu işi öğrenebilirsiniz. Bu mesleği meydana getiren çoğu fert sizin gibi bu işe sıfırdan adım atmıştır. Bu da demek oluyor ki hiçbir şey imkansız değildir. Tamam çok da basit değil bir ihtimal fakat Web Tasarım yapmayı isterseniz gerçekten çok zevkli ve eğlenceli bir meslek bulunduğunu da sizlere hatırlatmak isterim.


Web Tasarımın Temelleri



Bana göre Web tasarımın temellerini oluşturabileceğiniz noktalardan bir tanesi Türkiye Cumhuriyetinin açmış olduğu Halk Eğitim Merkezlerinde verilen Web Tasarımcısı kursunu almanız gerekmektedir. Benim bu işi öğrendiğim ilk nokta Halk Eğitim Merkezidir. Çeşitli süre dilimlerinde düzenlenen kursları takip ederek Devletimizin kurslarına sizlerde kayıt olabilirsiniz.

Ben de Halk Eğitim Merkezi üzerinden Web Tasarımın 182 Saatlik kursunu alarak Web tasarımın Temellerini çok iyi almış olduğumı düşünüyorum. İlgili kadrosu ve çok iyi öğretmen ekibiyle sizlere gerçek anlamda Web tasarımı öğretmeye çalışmaktadırlar. Bana bu mesleği sevdiren Halk Eğitim Merkezindeki Mücahit Diksin hocama çok fakat çok teşekkür ederim.

Genel olarak sıradan web siteleri yapmak için bilmenizde fayda olan programlar ve yazılım dillerini nedir diye sorarsanız sizlere aşağıda bunları listeli bir şekilde veriyor olacağım.

  •     Photoshop (Grafik Eğitimi)
  •     DreamWeaver (Web Editorü)
  •     HTML Eğitimi
  •     CSS Eğitimi
  •     Genel Tasarım Eğitimi
  •     Browser Kullanımı


ve bunun gibi bir çok eğitimi alabileceğiniz bir ortamdır.



İleri Düzey Web Tasarım


İleri düzey Web Tasarım öğrenmek için ne olursa olsun Lise, Üniversite veya Uzman kişiler tarafından kaliteli eğitim almanız şarttır. Ben Beykoz sanayi Meslek Lisesinde – Web Programcılığı kısmınden mezun oldum ve bunun üstüne İstanbul Kavram Üniversitesinde kaliteli hocalarımdan Bilgisayar Programcılığı eğitimi aldım. Lisemdeki özellikle Zakir Nuyan Hocama ve bana sayısız alın teri döken hocalarıma çok teşekkür ederim.

İleri düzey Web tasarım eğitimi almak istiyorsanız ne olursa olsun ustalaşmış kişiler tarafınca destek almanız gerekmektedir.

Web tasarımla konusu hakkında sormak istediklerinizi aşağıdaki bölüme yada mesajşim sayfamızdan bize yazabilirsiniz. Şimdiden hepinize iyi çalışmalar arzuluyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Kullanışlı 10 Oyun Motoru !

Hangisini Seçmeliyim VPS mi VDS mi ?

Programlamayı Ücretsiz Öğrenmek İçin En İyi 8 Web Sitesi !